Ryba smrdí od hlavy

CSR = corporate social responsibility = společenská odpovědnost firem

Co si pod tím představit? Ryba smrdí vždycky od hlavy a firemní kultura je vždy taková, jakou ji nastaví majitelé či vedení. Většinu je to tak, že se obklopují lidmi se stejnými hodnotami a společně pak nejen svým podnikáním, ale hlavně svým chováním a jednáním, budují pověst firmy.

Rohlíky si můžete koupit v několika obchodech. A přece do některých obchodů chodíte raději, než do těch druhých. Tímhle to začíná.

Vedení, které má nastaveny hodnoty na udržitelnost – tedy podnikání není jen o instantním zisku, ale také o slušném chování, nedrancování, férovosti a ohleduplnosti – je ze své podstaty odpovědné. To se pak setkáváme s takovými vlaštovkami firemní odpovědnosti, kdy se podporují dobré věci (např. se podporují neziskovky, dávají se dary, podporují se srdcařské aktivity zaměstnanců, v kancelářích se třídí odpad, tiskne se jen to nejnutnější a když, tak oboustranně.. a spousta dalších věcí).

Většinou se jedná o to, že děláme věci, které nám prostě přijdou správné. Nedá se upřít dobrý úmysl, ale bez koncepce, strategie a cílů jsou to v podstatě rozházené dílky puzzle, které netvoří celistvý obraz.

Uložit odkaz do záložek.
This site is protected by Comment SPAM Wiper.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close