Blížící se konec krize = prostor pro zavedení CSR

To, že spousta firem odkládá přijetí společenské odpovědnosti z důvodu, že „je krize“, není nic překvapivého. Implementace společensky odpovědných principů do řízení je náročná a firmám se do toho moc nechce (pokud se nejedná o firmy vizionářské). Zvlášť v době, kdy musí řešit přežití, ne vyšší principy. Na druhou stranu je nutno dodat, že do čeho investujeme ve „zlých časech“, v „dobrých“ se nám desetkrát vrátí. S blížícím se koncem krize se blíží také oživení ekonomik – firmy již nebudou řešit přežití, ale konkurenční boje, odlišení se. Z tohoto pohledu je nyní tedy ideální čas na přípravu, protože jakmile budou všichni zase v sedle, bude težko teprve začínat přemýšlet o tom, jak být jiný, jak být lepší, jak být úspěšnější.

Doba přeje připraveným.

V HRnews byl 5.8.2013 uveřejněn tento článek pojednávající o blížícím se konci krize, nastupujícím ekonomickém růstu a s tím souvisejícím nárůstem fluktuace ve firmách.

Mimo spoustu zajímavých informací jsou zde také ty, které souvisí s CSR.

Na jedné straně máme výsledky analýzy, která je součástí článku, a ve které jsou uvedeny hlavní důvody, proč lidé zůstavají ve firmách. Na druhé straně pak přínosy implementace CSR. Může tato shoda ještě někoho šokovat?

This site is protected by Comment SPAM Wiper.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close